понеділок, 7 грудня 2020 р.

Прикраси для кліпів

Хотілось вам розказати, як я працюючи в kozarmyroslava , робив прикраси які замовили для зйомки кліпу Тіни Кароль. Замовлення треба було зробити за 2 дні, І не виходячи з майстерні два дні, там же і ночуючи, я все-таки встиг, і ще встигли все відправити. Розказую все в таких подробицях, бо виставляючи просто скріншоти з кліпу в інстаграмі, або фото де всі прикраси на учасниках кліпу, ніхто не розуміє що саме я хотів цим показати. Після виходу кліпа на ютубі, Тіна Кароль в своєму інстаграмі поділилась відео на якому її відмітила Мирослава, з процесом виготовлення прикрас, також написала коментар на сторінці  з подякою за те шо змогли все швидко виконати у вказаний термін. Все що в нас було це пару фотографій з дивними не стандартними прикрасами, і деякі уточнення на рахунок того що там змінити, консультувались з мененджером та уточняли деяки деталі про ходу роботи. Потім пішла цепна реакція, і чере декілька тижнів деякі прикраси використав у своєму новому кліпі Дантес.Така ось коротенька історія про те як мені пощастило робити щось цікаве для відомих людей,тепер коли дивлюсь ютуб бачу час від часу рекламу кліпу в якому прикраси які я робив своїми руками.












Немає коментарів: